Bläddra
Sökresultat för Christian Kowalkowski... Rensa filter?

av:Daniel Kindström, Christian Kowalkowski, Anders Parment

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Business Marketing delivers comprehensive coverage of the theory and practice needed to understand today’s fast-paced B2B markets and how to act on them. Being able to navigate on contemporary markets and include marketing in firm strategy is becoming a key capability for successful firms. The book reflects the latest…
Köp här

Isbn: 9789144141633

Utgivningsår:20210104

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Lena Abrahamsson, Lars Bengtsson, Ida Gremyr, Christian Kowalkowski, Marcus Lindahl, Anders Nilsson, Alf Rehn, Anders Segerstedt, Kristina Säfsten, Peter Öhman

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Industriell organisation och ekonomi Nationalekonomi
Boken tar ett grundläggande helhetsgrepp på ämnet industriell ekonomi genom att följa processen om hur företag uppstår, utvecklas och växer. Den behandlar olika slags företag, små och stora, gamla och nya, eftersom frågeställningar och problem skiljer sig åt beroende på företagstyp.Läs merDen består av åtta block som…
Köp här

Isbn: 9789147111831

Utgivningsår:20160115

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Christian Kowalkowski, Daniel Kindström

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning
Hur kan dagens produktföretag öka sin långsiktiga konkurrenskraft? Svaret som denna bok ger är att fokusera på tjänsteverksamheten och utveckla den på ett systematiskt sätt. För att värja sig mot ökad konkurrens och prispress på produktmarknaderna räcker det inte längre att enbart ha det bästa produkterbjudandet.…
Köp här

Isbn: 9789147097357

Utgivningsår:20121019

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC